maandag 9 mei 2011

Busch Gardens

Vanochtend vroeg opstaan aankleden broodjes eten en smeren. Want we gingen naar Busch Gardens!! Het park ging om 9.30 open en we waren er iets over half 10. We stonden aardig dichtbij en hadden de tram niet nodig, maar het was toch een aardig eindje lopen naar de ingang. Ik gelijk een plattegrond gepakt. We hadden de route helemaal uitgestippeld. Ik zag al een achtbaan voor me dus daar wou ik gelijk in de houtenachtbaan Gwazi je schud echt helemaal door elkaar heen. Weer verder gelopen. We kwamen bij de Kangaroe’s terecht lieve beesten!!

 

Toen zijn we naar het kindergedeelte gelopen Jay vond alles saai behalve het klimmen en duiken, ik wou graag met Jay mee maar, met mijn lengte ben ik te groot voor die dingen dus zijn we er allebei maar uitgegaan. Toen naar het wat heftigere gedeelte gelopen. Ik ben toen in de Sheikra geweest waar je zo’n 60 meter naar beneden valt. Ik wou nog een keer maar we gingen verder. Toen zijn Jay en ik in de waterattracties geweest we waren zeiknat.

We hadden alles gehad en gingen naar huis toen we vlak bij de uitgang waren zagen we net een proefrit van de Cheeta Hunt. Ik vond het erg jammer dat die pas eind deze maand open gaat en dat we er dan niet meer zijn. Er zaten nu poppen in met lakens over hun lijf heen. Met de tram hebben we ons naar de parkeerplaats gebracht

We waren allemaal erg moe het was ook 35 graden!!! Onderweg hebben we nog bij de Mac een milkshake op!

Straks naar Aquatica en hopelijk mijn uggs ophalen!

Groetjes

Kaylee

1 opmerking:

H(EL)EEN zei

Nou meis ik hoop dat je Uggs er zijn.

En wat vond je van het tijgerverblijf in busch? Mooi hé die witte tijgers