woensdag 11 mei 2011

Het gaat nu snel

We hebben niet veel gedaan. S ’ochtends begonnen met een ontbijtje bij sizzler. Het was erg lekker, maar ik heb ook erg veel op dus we hoefden geen tussen de middag te eten. Daarna naar de Premium outlet op de International Drive. Want papa wou nog een nieuwe trui van Tommy Hilfiger, maar die hadden ze niet. Wel bij Timberland 2 blouses gekocht.

Ik had een paar dagen terug veters gekocht voor mijn Allstars, maar die waren te klein dus die hebben we gelijk ook even teruggebracht bij Nike. Toen kregen we een bon van 20 % korting en papa had nog een nieuwe broek nodig en die heeft papa ook gevonden.

nike_logo

Daarna naar Festival Bay gereden, want die zit er tegen over. Bij Outdoor World naar binnen. Het is raar, maar ze verkopen gewoon allemaal geweren en kruisbogen. Ook lag er in een bak allemaal peperspray voor $12.99. Toen door de mall gelopen. Jammer dat er zo weinig winkels zitten. Ik heb toch nog wel een hoesje voor mijn pilotenbril van Ron Jon Surf Shop. We waren al erg lang op zoek naar een naambordje en die hebben we hier gevonden!!

1303549299_5_JvCs_thumb

Daarna zijn we nog naar de Premium Outlet op Vineland Road. Toen terug gegaan naar de villa lekker gezwommen. We hebben lekker soep met stokbrood op. We hebben ons laatst ook gewogen bij de Publix en we zijn in die 3 weken niet veel aangekomen.

Vandaag en morgen gaan we weinig doen. Ik moet nog niet denken aan de terugreis.

Groetjes

Kaylee

2 opmerkingen:

2theusa/Christa zei

Lekker dagje!
Wat een superleuk nummerbord.

Donald Duck zei

Wat een cool nummebord, die gaat zeker op de auto ;-)